De Notariskrant is uw interactieve contact met uw particuliere en zakelijke cliënten en relaties.

Driekwart van de cliënten die uw kantoor bezoeken, heeft voor uw kantoor gekozen omdat zij goede ervaringen hebben met uw kantoor, omdat mensen in hun directe leefomgeving u hebben aanbevolen en omdat makelaars, tussenpersonen of accountants hun cliënten hebben geadviseerd met u in zee te gaan. De overige 25% zijn passanten, het is moeilijk om met hen een relatie op te bouwen, laat staan te onderhouden.

De Notariskrant richt zich op de eerste groep, uw A-cliënten. Cliënten die u moet koesteren om te voorkomen dat ze elders hun notarisdiensten gaan afnemen. Cliënten met wie u op basis van kwaliteit – en niet op prijs – wilt en kunt communiceren.

Informatie en contact via Internet

Consumenten gebruiken Internet in toenemende mate voor het afwikkelen van transacties. Het aanvragen van offertes is inmiddels gemeengoed, Met uw eigen Notariskrant verhoogt u de interactie met uw cliënten. De Notariskrant is een eigentijdse manier om meer kwalitatief aantrekkelijk werk te doen voor uw bestaande cliënten.

Met De Notariskrant haalt u meer uit uw cliënten.

Elk artikel bevat een <lees verder> knop. De lezer komt dan op een pagina met het volledige artikel. De abonnee kan vanuit elk artikel geautomatiseerd om contact of nadere informatie vragen. U ontvangt daarvan een mailbericht. U hoeft dan alleen nog maar contact op te nemen voor het maken van de afspraak. 

Daarmee is de Notariskrant niet alleen een informatie- en contactkanaal, het levert ook nog eens omzet op. Bovendien biedt het uw cliënt ook een hoogwaardig servicegevoel. Die notaris wil je als cliënt niet meer kwijt!

Geinteresseerd?